ارنیکاارنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نی نی هوشمند

پیکاسو کوجک

1392/7/7 0:03
نویسنده : مامان ندا
671 بازدید
اشتراک گذاری

از خیلی وقت پیش یه مقوای ماکت تو راه پله نصب کردم و روش کاغذ سفید چسباندم تا هر وقت که ارنیکا حوصله اش سر میره حال وهوا رو عوض کنیم و با هم به راه پله بریم تا دخترکمان  نقاشی بکشه.البته به کاغذ اکتفا نمیکنه و سراغ پله ها  وشیشه و دیوار هم میره یا خاک گلدان برمیداره و رو کاغذ روی دیوار میپاشه یا اگر در حین کار مامان چیزی میاره تا بخوره خوراکی بیچاره هم قسمتی ازاین نقاشی میشه و من غرق این کودکانه ها میشم و به این فکر میکنم که چطور اون جارو تمیز کنم . با کشیدن هرخطی از طرف خودم ودیگران مخالفم ودوست دارم هر چه که به روی کاغذ میاد تراوشات ذهن و روح دخترم باشه هر چند که معنا و مفهوم خاصی نداشته باشه.من فکر میکنم باید دستش باز بزارم تا هر چه که خودش میخوادرو تجربه کنه .دلم نمیخواد بهش خط و مش بهش بدم تنها کاری که سعی میکنم درست انجامش بدم نشان دادن راه درسته.حتی دوست ندارم راه غلط نشونش بدم وبگم ببین این راه اشتباهه.وقتی خوبی ودرستی وپاکی و کلا صفات خوب بدونه و بشناسه خودش راه غلط را خواهد اموخت .

 

توی این عکس مارینا جون با ارنیکا همکاری کرده ویه نقاشی دو نفره کشیدن.اسم این نقاشی شیره چون دخترکمان اسرار داره شیر کشیده.

نقاشی سمت راست متعلق به مارینا جونه که 5 سالشه و دوست ارنیکا است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)